Поштарі замість велосипедів осідлають вантажні моторолери
Опубликованно 12.05.2024 09:18
Прo нoвину в тexнічнoму пeрeoснaщeнні щe нaприкінці квітні пoвідoмив гeнeрaльний дирeктoр AТ «Укрпoштa» Ігoр Смілянський. Прoтe зa oстaнні півтoрa тижня жoдниx дeтaлeй щoдo вирoбникa і тexнічниx xaрaктeристик трикoлісниx вaнтaжниx мoтoрoлeрів (трициклів) ні пoштoвe відoмствo, ні її кeрівник нe пoвідoмили.
В кoрoткій інфoрмaційній зaмітці йдeться лишe прo тe, щo зі зрoстaнням eлeктрoннoї кoмeрції тa рoзвиткoм дoстaвлeння лікарських засобів, у листонош стає менше газет та листів, але побільшало посилок. Відтак «велосипед стає невыгодный таким актуальним».
Насквозь це вирішено забезпечити листонош мобільними транспортними засобами мотоциклетного типу. Давно проєкту, як йдеться у повідомленні, долучили українського виробника (ветеранський бізнес), спільно «розробили пілотну парадигма для листонош, яку теж починаємо тестувати».
Начальник Укрпошти Ігор Смілянський особисто взявся спробувати нову машину в дії. «Все тестую особисто», - повідомив він в своїх сторінках у соціальній мережі.
В самих вантажних мотоциклах/моторолерах з триколісним виконанням нічого нового немає. У свій отрезок времени на таких транспортних засобах велася прободоставка молочних виробів у дитячі садки та школи, розвозили бідони з морозивом тощо.
Друзі, тиждень був важким, вихідні можуть бути без- легше. Проте у п’ятницю хочеться додати трохи оптимізму, що ми готові...
Опубліковано Igor Smelyansky - Ігором Смілянським П?ятниця, 26 квітня 2024?р.
Такі моторолери з відкритими бортовими чи критими платформами під назвою «Муравей», «Шмел», «Тула» були в автопарках приставки не- тільки підприємств сільської споживчої кооперації, але й в ЖЕКах, міськводоканалах, лісництвах, поштовому відомстві та інших відомчих гаражах.
Зображений получай фотознімках Укрпошти триколісний моторолер електричний, бери що вказує відсутність горловини паливного баку та вихлопної труби. Натомість объединение лівому борту добре видніється закрита кришкою розеточка до під'єднання штекера електричного силового кабелю зарядки.
Інтрига никак не стільки в тому, хто виробник чи як лекало називається, скільки у комплектації транспортного засобу силовим агрегатом та місткістю батареї. Одна по правую руку мати на селі акумуляторну версію, а інша - з двигуном внутрішнього згорання.
Враховуючи тетюха, що нині в системі Укрпошти йде оптимізація й маленькі відділення закриваються, так такий запас быстрее трициклів листоношам зручний. Поштар може з села доїхати после центрального відділення в райцентрі ради 30-40 кілометрів, потом підзарядитися й повернутися в додому. Держи місці розвезе посилки, пошту, замовлені ліки, а наступного дня чи вдоль графіку знову може поїхати задолго. Ant. с свого найближчого відділення после поштою і знову зарядитися.
І хоча у повідомленні сказано, що це если український виробник, после всіма рисами триколісна механизм схожа на китайську, если вироблятися з машинокомплектів КНР. Хоча кунги (будки) можуть виготовляти українські підприємства, які получай подібних сендвичпанельних кузовах спеціалізуються. Тогда саме такий пикап, на що вказує герметична фурнітура дверей з правого боку.
У всего доброго-якому разі таке транспортне поповнення варте уваги. Головне, щоб закупівля черезо Prozorro відбулася вслед за поміркованими цінами.
Категория: Новости
Поштарі замість велосипедів осідлають вантажні моторолери