Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Розкриті подробиці про перший серійний електромобіль з 900-вольтною бортовою системою


Опубликованно 29.03.2024 18:42

Розкриті подробиці про перший серійний електромобіль з 900-вольтною бортовою системою

Пeрший сeрійний eлeктрoмoбіль з 900-вoльтнoю бoртoвoю систeмoю зійшoв з кoнвeєрa. Іннoвaційну плaтфoрму oтримaв eлeктрoмoбіль NIO ET9. Зaзнaчaється, щo нoвa aрxітeктурa від китaйськoгo вирoбникa електромобілів дозволяє машині отримати енергію, якої вистачить бери 255 км пробігу, лише вслед п’ять хвилин.

Вперше ET9 був представлений у грудні. Відомо, що NIO укомплектував розкішний електромобіль найновішими технологіями.

У компанії стверджують, що завдяки новій архітектурі електродвигуни спереду та ззаду менші та получи и распишись 30% легші. Водночас менші блоки забезпечують більше внутрішнього простору.

NIO ET9 стане першим електромобілем, у якому если використовуватися синхронний електродвигун W-Pin получи и распишись 925 вольт з постійними магнітами. Быть вазі всього у 79 кг силова постановка забезпечує щільність потужності 4,3 кВт/кг, що, из-за словами NIO, є найвищим серед сучасних серійних електродвигунів. Передній двигун має питому потужність нате рівні 2,6 кВт/кг.

Новий електромобіль від NIO також оснащений модулем живлення з карбіду кремнію бери 1200 В з питомою потужністю 1315 кВт/л. Він може витримати понад 300 000 циклів живлення.

Множество також отримала систему рідинного охолодження, яка збільшує пікову безперервну потужність силової установки електромобіля держи 20%.


banner14

Категория: Новости

Розкриті подробиці про перший серійний електромобіль з 900-вольтною бортовою системою


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.