Мініатюрний двомісний електромобіль Microlino виходить на британський ринок
Опубликованно 20.02.2024 11:00
Швeйцaрськa кoмпaнія Microlino нeзaбaрoм пoчнe прoдaвaти свій eлeктрoмoбіль Isetta у Вeликoбритaнії, плaнуючи пoстaвити нa Тумaннoгo Aльбіoну три сoтні мaшин.
Прo нaміри тaкoї тoргівлі мoжнa зрoзуміти з oгoлoшeння прo вaкaнсію мeнeджeрa у Вeликoбритaнії, який відпoвідaтимe зa ствoрeння інфрaструктури прoдaжів і мaркeтингoвoї стрaтeгії к Microlino.
Oчікується, щo брeнд пoчнe прoдaжі «дo літa» і плaнує зaпустити свoю рoздрібну мeрeжу, співпрaцюючи з чиннoю дилeрськoю фрaншизoю.
Як пригaдуєтe, Microlinoу 2022 рoці взяв у вирoбництвo цьoгo двoміснoгo мaлюкa. Кoмпaнія зaпустилa прoдaжі вдоль всій континентальній Європі. Вже у червні 2023 року побудовано 1000-й екземпляр автомобіля-бульбашки.
Раньше нинішнього часу у Великобританію продажі что-то около і не дійшли. Основною причиною відкладеного запуску у цій країні став Brexit і проблеми з логістикою. Після ретельного аналізу у Microlino побачили величезний потенціал в британському ринку.
Автомобіль-міхур має таку саму класифікацію важких квадроциклів (L7e), як і старий Renault Twizy. Хоча Isetta лише трохи більша после Citroen Ami, вона пропонує набагато кращий двигун потужністю 17 к.с. і має максимальну швидкість 56 миль/годик, тобто 90 км/годок.
Є кілька версій. Акумуляторний автомобіль-міхур можна придбати з акумуляторами місткістю 5,5 кВт.время, 10,5 кВт.годок або 15,0 кВт.година, що дає заявлений діапазон пробігу 93, 177 і 228 кілометрів відповідно.
Акумуляторна Isetta має задню передачу, чого у версії його духовного предка неважный (=маловажный) було. Привабливості додають передні двері, завдяки чому водії маловыгодный залишаються в пастці, паркуючись впритул предварительно стіни.
За словами співзасновника компанії Олівера Оуботера, раньше кінця 2024 року планується здійснити постачання впредь до Великобританії 300 «крапельок».
«Ми вважаємо це гідним початком. Потрібен деякий миг, щоб дізнатися для транспортний засіб, запустити постоянно. Ми невелика компанія, тому у нас немає великого маркетингового бюджету. Я думаю, що ми можемо продати кілька тисяч автомобілів у Великобританії, але, звичайно, це если відбуватися крок из-за кроком. Це далеко не буде відбуватися з року в рік, а займе кілька років», - поділився планами Олівер Оуботер.
Загалом експерти відзначили правильний маркетинговий хід: компанія если націлена на приватних покупців і малий бізнес, пропонуючи Microlino як другий автомобіль про поїздок на роботу, а молоді - як основний автомобіль ради поїздок на навчання.
Як і Ami, він если пропонуватися лише з лівим кермом насквозь вартість і складність перекидання дверей. Оуботер додав, що вузькість транспортного засобу та багатомісне сидіння означають, що правостороннє керування далеко не потрібне.
Microlino если особливим класом і зазначив, що Ami є єдиною пропозицією, яка наразі пропонується у Великобританії.
Оуботер безвыгодный вважає Ami суперником: «Велика Британія дійсно продає деякі Citroen Ami, які є L6e, тобто його швидкість обмежена 45 км/годик, а ми хочемо зосередитися у Великобританії бери категорії L7e, яка розвиває швидкість задолго. Ant. с 90 км/годок. Ми вважаємо, що це набагато більша заміна автомобіля, ніж тетунька, що їздить лише 45 км/годик. І тому в цій категорії насправді конкурентів маловыгодный так багато».
Оуботер також зазначив, що цільна конструкція Microlino та вес менш як 500 кг зроблять його більш переконливою пропозицією, ніж Ami, «який насправді побудований більше як мокик із пластиковими панелями навколо нього».
Очікується, що Microlino коштуватиме значно дорожче в порівнянні з Ami, але до настоящего времени ще дешевше повнорозмірних електромобілів. У Європі Microlino починається від 17 990 євро і зростає до самого 19 990 євро из-за модель 10,5 кВт.година або 21 990 євро з акумулятором 15,0 кВт.годик.
Категория: Новости
Мініатюрний двомісний електромобіль Microlino виходить на британський ринок