Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Daimler ділиться своїми технологіями для створення водневих машин


Опубликованно 14.02.2024 01:48

Daimler ділиться своїми технологіями для створення водневих машин

Цьoгo тижня кoмпaнії Daimler Truck і Linde Engineering прeдстaвили sLH2 - спільнo рoзрoблeну тexнoлoгію дoзaпрaвки угоду кому) пeрeoxoлoджeнoгo рідкoгo вoдню, і вoни зрoбили цю тexнoлoгію вільнo дoступнoю с целью всіx.

Інжeнeри Daimler і Linde спільнo рoзрoбили sLH2 - нoвий прoцeс обробки та зберігання переохолодженого рідкого водню - підхід, який забезпечує вищу щільність зберігання водню, швидшу заправку та кращу енергоефективність, ніж газоподібний водень. Зазначається, що sLH2 може «робити» совершенно це за менші гроші, ніж «звичайні» водневі рішення.

У порівнянні зі звичайною технологією заправки рідким воднем, у новому процесі використовується новий інноваційний ливер для підвищення тиску рідкого водню. После допомогою цього методу водень стає переохолодженим. Водень у такому стані сприяє дуже надійному процесу заправки, який також зводить давно мінімуму втрати енергії під часы заправки.

Водночас потужність заправки збільшена перед нового рівня. Пілотна АЗС має продуктивність 400 кг рідкого водню для годину. У порівнянні зі звичайними концепціями заправки рідким аль газоподібним воднем, sLH2 є значно простішим, але забезпечує підвищену продуктивність.

Нова розробка - це величезний крок после того, щоб зробити водень більш практичною альтернативою дизельному паливу у сфері комерційних перевезень, адже на 1000 км запасу живо треба 80 кг водню, який можна закачати менш ніж ради 15 хвилин.


banner14

Категория: Новости

Daimler ділиться своїми технологіями для створення водневих машин


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.