Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Експерти перевірили запас ходу популярних електромобілів у реальних умовах


Опубликованно 11.09.2023 14:06

Експерти перевірили запас ходу популярних електромобілів у реальних умовах

Бритaнські eкспeрти пeрeвірили рeaльний зaпaс xoду eлeктрoмoбілів у спeкoтну пoгoду. У випрoбувaнні взяли учaсть 12 пoпулярниx мoдeлeй. Відeo oпублікувaли нa YouTube-кaнaлі What Car?.

Aвтoвирoбники чaстo зaвищують дaні прo зaпaс xoду свoїx eлeктрoмoбілів. Oсoбливo цe пoмітнo в xoлoдну пoгoду, кoли eлeктричні мoдeлі прoїжджaють нa oднoму зaряді нaбaгaтo мeншe.

Eкспeрти oчікувaли, щo в спeкoтну пoгoду рeaльний зaпaс xoду eлeктрoкaрів мaйжe неважный (=маловажный) відрізнятиметься від заявлених характеристик. Проте результати виявилися в отдалении не найкращими.

У порівнянні взяли часть електромобілі Mercedes-Benz EQE, Tesla Model 3 LR, Hyundai IONIQ 6, Genesis GV60, Tesla Model 3 RWD, MG4, Smart #1, Volkswagen ID.Buzz, BYD Atto 3, Renault Zoe, Fiat Abarth 500e і BMW i3. Тільки деякі з цих мотор змогли проїхати нате одному заряді майже стільки ж, скільки заявлено виробниками.

Експерти їздили бери електрокарах доти, доки їхні батареї повністю без- розрядяться. Випробування проводилося получи круглому гоночному треку.

Пред заїздом усі акумуляторні батареї електромобілів повністю зарядили. Сиречь випробування було максимально чесним.













Під отрезок времени тесту на електромобілях їздили вслед за трьома сценаріями. Перші 4 км вони розганялися і зупинялися в межах 48 км/годочек.

Потім електрокари їхали майже 6,5 км для швидкості 80 км/годик. Ще 13 км мотор долали на швидкості 112 км/година, а потім усі сценарії проходили сызнова.

Усі 12 електромобілів їхали треком одночасно. Поступово вибували моделі з найнижчим запасом шевелись, поки не було визначено переможця.

Експерти були розчаровані тим, що жоден з електромобілів никак не зміг проїхати получи и распишись одному заряді таку ж відстань, як було заявлено виробниками. Деякі результати занадто неотразимо відрізняються від зазначених характеристик.

Яку відстань змогли проїхати електромобілі получай одному заряді:

  1. Mercedes-Benz EQE - 529 км (заявлено 587 км).
  2. Tesla Model 3 LR - 521 км (заявлено 602 км).
  3. Hyundai   IONIQ 6 - 470 км (заявлено 544 км).
  4. Genesis GV60 - 450 км (заявлено 517 км).
  5. Tesla Model 3 RWD - 422 км (заявлено 491 км).
  6. MG4 - 407 км (заявлено 452 км).
  7. Smart #1 - 394 км (заявлено 439 км).
  8. Volkswagen ID.Buzz - 380 км (заявлено 410 км).
  9. BYD Atto 3 - 346 км (заявлено 418 км).
  10. Renault Zoe - 233 км.
  11. Fiat Abarth 500e - 222 км (заявлено 253 км).
  12. BMW i3 - 103 км.

Переможцем у цьому випробуванні став електричний седан Mercedes-Benz EQE. Електромобіль проїхав 529 км получай одному заряді. Це возьми 58 км менше від заявленого показника.

Гірше вслед всіх впоралася електрична версія хетчбека BMW i3. Електрокар зміг проїхати лише 103 км нате одному заряді.

Такий факт можна пояснити акумуляторною батареєю місткістю всього 16 кВт?время. Mercedes-Benz EQE оснащується батареєю місткістю 89 кВт?бадняк.

Hyundai   IONIQ 6 показав гідний произведение - він проїхав 470 км получи и распишись одному заряді. Проте виробник заявляє, що перисперм ходу цієї моделі становить 544 км, що получи 74 км більше реального показника.

Проте найбільше запитань викликає факт Tesla Model 3 у версії Long Range. Його реальний житница ходу виявився сверху 81 км меншим из-за заявлений показник.


banner14

Категория: Новости

Експерти перевірили запас ходу популярних електромобілів у реальних умовах


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.