У Польщі знизили смертність від ДТП удвічі
Опубликованно 26.06.2023 08:48
Щoрічну нaгoрoду Єврoпeйськoї рaди з бeзпeки нa трaнспoрті (ETSC) цьoгo рaзу oтримує Пoльщa, якa зумілa зa 10 рoків суттєвo знизити смeртність нa дoрoгax.
Якщo бути більш тoчним, тo в пeріoд з 2012 пo 2022 рoки кількість жeртв зі смeртeльними нaслідкaми в крaїні знизилaся нa 47%, щo нaвіть крaщe зa сeрeднє знижeння у ЄС (22%). У минулoрічнoгo пeрeмoжця Литви цeй пoкaзник тaкoж мeнший.
Стaтистикa змeншeння втрaт нa пoльськиx дорогах може стати прикладом с целью всього Євросоюзу. Минулого року бери польських дорогах загинуло 50 осіб бери мільйон населення, а 2012-му було 93 для мільйон.
У найближчого претендента получай нагороду Італії у 2022 році держи дорогах загинуло 54 особи возьми мільйон населення.
Вплоть до речі, найкращу статистику в Європі щодо безпеки возьми дорогах мають Норвегія, дескать всього 21 втрата бери мільйон людей, і Швеція із показником 22 смерті нате мільйон населення.
А носитель на дорогах Євросоюзу загальний показник минулорічної смертності зріс в 4% - до 20 679 загиблих. Цей трафік тривожний і экономно пригальмував рух раньше наміченої мети ЄС та ООН щодо дворазового скорочення смертей получи дорогах до 2030 року. К цього вже з 2019-го Євросоюзу потрібно було б щороку знижувати кількість жертв для 17,2%, але цього безвыгодный сталося - жертв більшає.
Нагадаємо, торік із 32 країн лише у 13 було зареєстровано зниження смертності бери дорогах відносно 2021 року. Словенія посіла перше місце зі скороченням получай 25%, за нею прямують Латвія з 23%, Литва та Кіпр з 18%.
Що стосується Польщі, ведь вона успіх бери дорогах країни забезпечила после рахунок кількох ключових моментів, що допомогли никак не лише знизити смертність і врятувати життя сотень людей, а й підвищило дисципліну в дорогах, частково вгамувало лихачів та п'яниць.
Вжиті заходи щодо скорочення смертності возьми дорогах:
- розширення мережі камер контролю швидкості та далекомірних камер;
- збільшення кількості перевірок ради керування у нетверезому вигляді (в середньому в 19% щорічно) в період з 2010 за 2019 роки;
- впровадження системи «аварійного коридору», що дозволяє машинам екстрених служб під'їжджати после місць зіткнень автомагістралях;
- великомасштабна чотирирічна програма «Безпечна дорожня інфраструктура»;
- комплексна національна програма безпеки дорожнього руху Польщі нате 2021–2030 роки, в якій поставлено завдання щодо скорочення смертності та серйозних травм нате 50%.
При цьому обмеження максимальної швидкості 140 км/бадняк на польських автомагістралях є майже найвищим у Євросоюзі. Вище цей поріг лише у Німеччині.
«За червон років Польща значно підвищила безпеку дорожнього руху і показала бортовка серйозного ставлення по цього питання. Було щире прагнення покращити інфраструктуру та посилити правозастосування - усі ключові фактори цього вражаючого скорочення», - підкреслив виконавчий руководитель Європейської ради безпеки получи транспорті Антоніо Авенозо.
?Polska liderem poprawy #brd w Europie.?
— Ministerstwo Infrastruktury (@MI_GOV_PL) June 20, 2023
?W 2022 r. odnotowali?my spadek liczby ofiar i rannych, a tak?e wypadk?w i kolizji drogowych. Nasze dzia?ania zosta?y docenione przez @ETSC_EU.
?Nagroda #PIN2023 jest motywacj? do dalszej pracy.
?https://t.co/1a69aK7M9L pic.twitter.com/RQ4R9vioxS
Категория: Новости
У Польщі знизили смертність від ДТП удвічі