Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Вагони «Укрзалізниці» будуть прибирати спеціальні бригади: Що це значить?


Опубликованно 24.07.2018 06:27

Вагони «Укрзалізниці» будуть прибирати спеціальні бригади: Що це значить?

Вже з квітня 2018 року в поїздах «Укрзалізниці» збираються ввести нову клінінгову програму, покликану замінити нині існуючі порядки і поліпшити підсумкове якість обслуговування клієнтів.

Розбираємося, що це взагалі значить, і чого в підсумку варто чекати пасажирам.

Чому вводять нову систему і яка її мета?

Нова клінінгова програма повинна вирішити питання брудних вагонів.

За словами заступника директора філії «Пасажирська компанія» «Укрзалізниці» Валерія Крутенко, мета – розробка єдиного підходу до внутрішнього миття пасажирських вагонів.

Крім того, програму вводять заради поліпшення умов праці провідників. У підсумку вона повинна забезпечити якісне виконання робіт і дотримання санітарних норм.

І що тепер буде?

Провідники більше не будуть прибирати вагони. Цим займуться спеціальні збирально-екіпірувальні бригади.

«На даний момент провідник у пункті формування здійснює і сухе і вологе прибирання вагонів. Як наслідок, він втомлюється ще до виходу в рейс. При цьому змушений робити це звичайною ганчіркою і дешевим миючим засобом», - пишуть на Залізничному інформаційному порталі».

Замість цього, в «Укрзалізниці» розробили два нових технологічних процеси - внутрішнє миття пасажирських вагонів працівниками виробничих підрозділів і робота збирально-екіпірувальних бригад пасажирських вагонів.

В чому різниця?

Якщо простий поїзда – до 7 годин, то залишається провідник у вагоні і займається своїми обов'язками, а мийники паралельно роблять вологе прибирання.

Якщо простий поїзда – більше 7 годин, то провідник, приїхавши з рейсу, здає вагон збирально-экипировочной бригаді.

Бригада, в свою чергу, замінює постільну білизну, прибирає, миє і охороняє вагон. Провідник ж повертається назад безпосередньо перед рейсом.

В «УЗ» наголошують, що така практика вже дала економічний ефект в окремих депо, так як провідник більш раціонально використовує залишився робочий час.

Як виглядає збирально-экипировочная бригада?

Склад та принцип роботи описано на прикладі Дніпровського пасажирського депо, де подібні бригади функціонують уже кілька років.

Дано: потяг з 18-ма вагонами.

Збирально-экипировочная бригада складається з дев'яти осіб і старшого бригадира, з розрахунку Один робочий – два вагони».

Працівники одягнені в спецодяг і екіпіровані миючими та дезінфікуючими засобами, губками з абразивним шаром, серветками з мікрофібри, швабрами і щітками.

Також у них є пилососи з миючим ефектом і парогенератори.

Як часто будуть прибирати вагони?

Всього введено три види прибирання вагонів. Проміжне внутрішнє миття проводиться в пунктах формування, обороту составів пасажирських поїздів та на шляху їх прямування.

Перший етап: На першому етапі здійснюється санітарний огляд, щоб виявити можливі застарілі плями та дефекти. Провідник виконує сухе прибирання.

Другий етап: приймається вагон, оцінюється якість сухого прибирання.

Третій етап: збирально-экипировочная бригада робить вологе прибирання всіх поверхонь, в тому числі захисних кожухів і вентиляційних решіток.

Чіткі вимоги періодичності: вологе прибирання – не менше двох разів на добу.

Прибирання туалетів з обов'язковим миттям підлоги – не менше чотирьох разів на добу.

Очищення килимових доріжок пилососом – не менше двох разів на добу. Основне (поглиблене) внутрішнє миття вагона проводиться двічі на рік під час зимового та літнього технічного обслуговування пасажирських вагонів, а також перед кожним включенням додаткових пасажирських вагонів до складу пасажирських поїздів або формування додаткових поїздів. Генеральна внутрішня вологе прибирання здійснюється після проведення планових видів ремонту вагонів і виконання єдиної технічної ревізії.

Вона передбачає повний обсяг робіт по внутрішній прибирання і миття пасажирського вагона в пунктах формування з проведенням попередньої прибирання і миття всіх поверхонь, обладнання і елементів інтер'єру салону вагона з частковим демонтажем обладнання для миття поверхонь відповідних ніш.

На даний момент триває набір персоналу. Згідно з прогнозами, нова система повинна почати свою роботу до літніх пасажирських перевезень.


banner14

Категория: Общество

Вагони «Укрзалізниці» будуть прибирати спеціальні бригади: Що це значить?


Написать комментарий

Оставлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.