- skansen.lviv.ua - http://skansen.lviv.ua/ -

Між Києвом та аеропортом "Бориспіль" до кінця року побудують швидкісну ж/д лінію, – Гройсман

Опубликованно 26 Февраля 2018, в 04:26 в разделе Общество | Нет комментариев.

stemcell

Київ та аеропорт "Бориспіль" з'єднають швидкісної залізничної лінією. Про це на своїй сторінці у Facebook написав прем'єр-міністр України Володимир Гройсман.

"Уряд підтримав будівництво лінії швидкісного залізничного сполучення з аеропортом "Бориспіль". Будівництво повинні почати не пізніше 1 червня, завершити - у грудні 2018 року", – зазначив Гройсман.

Він додав, що дістатися до аеропорту на потязі з Києва можна буде за 35 хвилин. Вартість квитка - 80-120 грн.

У Кабміні відзначають, що згідно з проектом будівництва, лінія буде прокладена від вокзалу "Київ-Пасажирський", через станцію "Видубичі" до терміналу D аеропорту "Бориспіль".

"Рухомий склад, який буде використовуватися на лінії - 11 поїздів PESA 620 м на 91 місце і 2 поїзди PESA 630м на 192 місця. Всі поїзди протягом 6 місяців будуть підготовлені до експлуатації. Вони зможуть перевозити не менше 2,67 млн пасажирів на рік", – йдеться на сайті уряду.

У той же час в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов у Facebook зазначив, що для будівництва цієї лінії необхідно 720 млн гривень.

Вперше ідея з'єднати Київ та аеропорт зручним і дешевим ж/д повідомленням виникла перед Євро-2012. Лобістом "Повітряного експреса" був голова Держінвестпроекту Владислав Каськів. У липні 2011 року створене при Держінвестпроекті держпідприємство Дирекція з будівництва та управління національного проекту "Повітряний експрес" Експортно-імпортний банк Китаю підписали контракт на 372 млн доларів. Проект передбачав фінансування будівництва залізничної лінії Київ-Бориспіль, чотирьох вокзалів, закупівлю п'яти електропоїздів та спорудження другої злітно-посадкової смуги в аеропорту. Перший транш у розмірі 52,1 млн доларів китайський Ексімбанк виділив у 2013 році. Ці гроші повинні були піти на підготовку проекту і викуп земельних ділянок під майбутньою трасою. Другий транш у 320 млн доларів повинен був вступити відразу після початку будівництва. Його Україна так і не отримала. Це пов'язано зі зниженням пасажиропотоку в аеропорту в 2014 році. Пізніше обговорювалися два варіанти залізничного сполучення між Києвом і аеропортом "Бориспіль". Перший - легке метро: будівництво наземної гілки від станції метро "Червоний хутір" або "Бориспільська" в місто Бориспіль з відгалуженням до аеропорту. Другий варіант передбачав з'єднання трамвайної мережі Києва з існуючої залізничної магістраллю Київ - Полтава - Харків " в районі ст. ім. Георгія Кирпи і подальше відгалуження лінії до аеропорту "Бориспіль".

Полный текст  →

Источник: radioera.com.ua.


URL сайта: http://skansen.lviv.ua/

URL новости: http://skansen.lviv.ua/news/745332/

Copyright © 2025 skansen.lviv.ua. При использовании материалов сайта, пожалуйста ставтье прямую ссылку на наш сайт.