Facebook обмежить доступ аналітичних компаній до даних користувачів
Опубликованно 11.07.2018 01:24
Соцмережа Facebook планує обмежити кількість інформації про користувачів платформи, яка буде доступна компаніям по обробці даних в рекламних цілях. Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Згідно з інформацією видання, Facebook припинить дію функції Partner Categories, завдяки якій аналітичні компанії могли розподіляти користувачів на цільові групи для показу реклами - наприклад, демонструвати рекламу товару тим, хто набуває його частіше інших.
Крім того, будуть закриті анонимизированные дані про успішність проведених рекламних кампаній.
Зміни входять у загальний план перегляду внутрішньої політики Facebook, який почався після скандалу з Cambridge Analytica в середині березня. Нагадуємо, що професор психології Кембриджського університету Олександр Коган створив додаток This is your digital life - для складання психологічних портретів користувачів. В результаті особиста інформація про більш ніж 50 млн осіб була передана третім особам, в тому числі Cambridge Analytica.
Передбачається, що дані могли бути використані під час виборчої кампанії 2016 року в США і британської референдуму про Brexit.
Фінансові втрати Facebook в результаті скандалу становили 14% від загальної капіталізації.
Категория: Общество
Facebook обмежить доступ аналітичних компаній до даних користувачів